in

24 човека, които искаха обикновена ваканция, но животът реши друго

Ваканцията е сладко време, което очакваме с нетърпение като празник. През този кратък период пътешествениците са просто задължени да се наслаждават на живота, да изследват нови места, да правят грандиозни планове и да не забравят да станат герои на няколко забавни истории за неоправдани очаквания. Понякога туристите имат достатъчно сили да заснемат този момент, в който суровият живот коригира сценария на пътуването им: от някои отнема впечатления, от други пари, а от трети време, но това им дава опит.

Advertisements

Ние от Поничка разглеждаме снимки от нашите пътувания и искрено съчувстваме на всички, които искаха да си починат, но не се получи.

1. „Синът ми намери мидички при първото си ходене на плажа. Нямах сили да му кажа истината.”

2. “Бях на почивка в Рио, видях прочутата статуя на Христос Спасител”

3. „Всичко, което искам да кажа за Бали, е изразено в тази снимка. – Плащате за да отидете само до средата на водопада. За да стигнете до втората половина, трябва да закупите друг билет””

4. „Отидох на почивка в Париж с моята приятелка. Ето как изглеждаха повечето от посещенията ни в музея“.

5. „Не мога да не се оплача. Резервирах апартамент с гледка към морето … ”

6. “Реших да напомня на колегата, че ваканцията ще приключи скоро.”

7. “Станах в 3:30 и тръгнах около 4 часа, за да видя тази красива гледка.”

8. “Да отидем в Италия, за да видим фонтана Треви”

9. „Телефонът ми падна от джоба по време на полета ми до Токио. Преместих седалката, за да го взема и в крайна сметка го смачках“.

10. „Отидохме на почивка и доплатихме за стая с изглед към планината. Никой не спомена, че снегоринът ще почисти снега така.”

11. “По време на нашето пътуване търсихме дълго и най-накрая намерихме обществена тоалетна.”

12. “Кучето ми изяде паспорта ми няколко дни преди пътуване в чужбина”

13. “Мой приятел отиде в Италия и по някакъв начин успя да снима наклонената кула в Пиза, без известния й наклон.”

14. „Отидох до Норвегия от Флорида, изкачахме скала в дъжда 4 часа. Сега се наслаждавам на невероятна гледка”

15. „Дойдох в Гърция, за да се позабавлявам на слънце. Вали 5 поредни дни, а утре си тръгвам.”

16. „Отидохме на почивка с цялото семейство. Не очаквах това”

17. “В уебсайта на хотела беше посочено, че има фитнес зала”

18. „Отдавна планирам мечтаното си пътуване до Китай. Ето как изглеждаше Великата китайска стена.”

19. Когато специално отидете в Лондон, за да видите Биг Бен

20. “Събудих се в 2:30 през нощта, шофирах 2 часа, за да посрещнем изгрева на върха на вулкана Халеакала. Виждали ли сте някога такава “красота”?”

21. „Наех кола и карах 2 часа от Берлин, за да видя известния Дяволски мост (Ракоцбрюке). Не улучих момента”

22. „Снимката е направена пред хотел Хилтън на Бали. Живеехме недалеч оттам и отидохме да видим дали плажът е по-чист“.

23. „Приятелката ми беше на почивка в Хаваите и помоли минувач да я снима на фона на дърветата. Благословете този човек.”

24. “Преди 10 години изкачих вулкана Агунг в Бали в 4 часа сутринта, за да видя красив изгрев…”

Трябваше да стана в 3 часа сутринта, за да стигна до вулкана. Най-добрият ми приятел беше прекалено мързелив, за да се присъедини към мен и бях оставен сам с балийски водач, който не знаеше и дума английски. Колкото по-високо се изкачвахме, толкова повече осъзнавах колко подценявам температурата на върха на вулкана. Защо не си взех якето? Влагата във въздуха накара дрехите ми да подгизнат. Снимката горе вляво: горната част на вулкана. Горе вдясно: зашеметяващ изгрев. Долу вляво: огромен кратер. Долу вдясно: замръзнал 19-годишен (аз).